Får man?

Jag vet jag vet, jag ska kolla om man kan laga min gamla kamera. Men, asså, vilka grejor det finns på marknaden nu. Den här till exempel...


WOW! The best of the best! Helt sprojlans färsk nykomling. Älskar ju min gamla Canon. Den här kan till och med ta HDRI-bilder. Filmar i HD, oj oj oj! Men 5400 kr skarom ha för den! Men det är den väl värd? Får man unna sig sånt här? Hur ska jag motivera det? Tänk vilka bilder ni kommer få här på bloggen! Tänk vilka fina bilder jag kommer ta på allt jag gör och på alla i mitt liv. Tänk vilka fina bilder ni kommer få på er! Mmm... tänk...

Kommentarer
Postat av: Anna

när du klarat en svår och jobbig grej, då får du! som typ en kurs, eller en tenta, eller ett bodycombatpass:)

2010-10-28 @ 02:07:47
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: malin

vad sägs om våra sambarumpor filmat i hd? very nice ;)

2010-10-28 @ 08:20:54
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0