Glorious Saturday

Glorious, himla bra ord.

Nu är magen fylld med havregrynsgröt och jordgubbar.
Snart ska jag på loppis.
Sen ska jag på brunch i Annas nya lägenhet.
Ikväll ska flickorna komma till mig och dricka drinkar.
Senare ikväll blir det dans på lokal.
Inatt kommer jag stappla hem med ömma fötter.


Det blir nog en mycket bra dag det här.

Puss puss puss!

(Och Jimmie har precis kommit fram till Venedig. Han ska ha semester i tre dagar med sina kompisar. Jag är bara lite avundsjuk... 18grader har dom)

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Jag saknar dig jättemycket min pussilull kurridurr. Du är min lilla söta knubbitubb. Det tyckte David var jättekul att jag skrev. puss

2010-10-16 @ 11:46:21
Postat av: Anna

vi hade rolit!

2010-10-18 @ 23:40:21
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0