Magen full med naan

Mmm, jag och Jimmie åt Indiskt till lunch. Var ett jäkla tag sen jag åt det. Satan vad gott det är med naanbröd, och här i Hornstull, på Indian Queen. finns dom allra bästa i hela stada! Dom smakar lite sött, nästan vanilj, eller kanske lite smörkola. Gott är vad det är!

Jahapp, nu ska jag väl inte göra något särskilt i ungefär en timme, kanske tar en tupplur. Ikväll åker vi ut till Jimmies kompis landställe. Ingen svamp ska plockas men däremot kanske det blir lite metande och spela spelande. Jag vill spela TP, det är kul det. Mickes landställe var det första landstället jag någonsin varit på som inte var utrustat med ett TP, mycket underligt. Alla landställen har väl TP? Vi har ett TP och två Monopol på mitt land. Får väl ta med mig ett själv då! Kanske är bara jag som vill spela... Det är kul att vinna.

Ha en skön helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0