Rätt så duktig faktiskt

Idag kääämpade jag mig upp (redan) halv åtta. Det är tidigt för mig. Ska faktiskt ta och skärpa mig nu. Om jag inte pallar sitta i skolan på kvällen får jag ta mig tusan sitta där på morgonen. Imorgon siktar jag på sju istället. Jag är GRYM! Dansat lite har jag också hunnit med. Poäng igen.

Nyss grät jag en skvätt till Biggest Loser. En gammal deltagare deltog i ett Ironman-race, 3,8km simma, 18mil cykla och sen ett maraton. Man måste klara det hela på max 17 timmar, annars räknas det inte. Han klarade det på 17 timmar och 3 minuter men bedriften, jag säger det igen, BEDRIFTEN! Jag kan för fan inte ens springa en mil! Det var så vackert!

Idag har Arvid varit på besök hos mig. Han fick kulkorv och vi gick på promenader. Så har vi tittat på teve. Jag invigde min hösthalsduk idag, den är lång. Jag plockade upp lite bajs, ja, som sagt min halsduk var lång... Den åkte i tvätten.


Sen kom Anna och hämtade sin lilla krabat. Men först tog vi en fika, så som vuxna gör medans barnen väntar. Arvid tyckte nog det var bra dåligt att jag inte hade någon saft hemma.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! älskar bordsbilden!

och biggest loser, måste kolla! men svenska, nja sådär va

2010-10-05 @ 21:36:15
URL: http://orangutangen.blogspot.com/
Postat av: Jimmie

Skön stil Arvid kör! Ska nog skriva nån rad på facebook till honom nu faktiskt

2010-10-06 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0