SNARK!

Nä, för tusan, nu är det dags att gå hem! Har tragglat med den satans 3Dn hela dagen. Visst, jag var iväg och dansade i två timmar, det var en MYCKET bra paus.

En sak är säker och det är att jag ALDRIG kommer kunna jobba heltid framför (eller bakom eller vad man nu säger) en dator. Jag kommer behöva ha ett jobb där man ränner runt lite. Klart man alltid kommer vara tvungen att sitta vid datorns flimmer lite granna, eller halvmycket. Men jag tänker fanemej inte sitta där 8 timmar av min vakna tid. Då kommer jag ju vilja skjuta mig i huvudet vid 30. Tänk vilket slöseri på huvud.

Det där med karriär... Jobb... Mmm...

Har i alla fall slängt ut en liten fiskelina till DN:s grafikavdelning idag angående den praktik vi ska ha nu i November. Vi får se vad dom säger.


Hemåt MOTHAFACKHAS!

Kommentarer
Postat av: anna

dn är ju bra skit! jag fick på folket. inte direkt dn men slipper pendla till arvidsjaour

2010-10-07 @ 20:12:13
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: Hedvig

Åh, hoppas de svarar. Och hoppas du hittar nåt sånt där jobb. För sitta vid datorn 8h/dag (eller öhm, mer, för sen sätter jag mig där när jag kommer hem igen) - jo, det suger!

2010-10-09 @ 17:25:40
URL: http://mittskrivandeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0