AntiPubrundan



I år skulle jag väl i alla fall komma med ut på stora Pubrundan. Den äger rum varje höst vid den här tiden. Jag var med första året när jag var ny, inte kände någon, kände mig ensam och jobbig som blev tvungen att få folk att sympatisnacka med mig. Det var inte en bra upplevelse och jag gick hem innan efterfesten, smet.

Förra året skulle jag och några andra gå med på den. Men förfesten drog ut på tiden (så som bra förfester bör göra). Så vi missade rundan och gick till ett annat ställe än där efterfesten skulle hållas. Dom där overallklädda gaphalsarna fick vackert klara sig utan oss (overallfolk... ett släkte för sig... jag är lite rädd för dom).

Så igår. Jojomensan, visst missade vi rundan i år igen. Men vi gick i alla fall till efterfesten. Man får ju passa på när det är lite folk ute i den här spökstan. Jag hade så roligt att jag till och med ramlade. Det är inte så smart att dansa på en liten trappa utan räcke med 12cm klackar. Man lär sig något nytt varje dag. Men, det är ju ingen riktig festkväll utan att åtminstone en i sällskapet ramlar. Bjuder på den =)






Älskar förfester med tjejer. Ena sekunden pratar man nagellack, nästa livsavgörande beslut sen går man vidare in på skvallret för att sedan avsluta med att prata om skor.

TACK tjejor för en helfin kväll!


Kommentarer
Postat av: malin

gillar sista bilden, i förgrunden en tom vinflaska och så min inte helt hundra blick.

tack själv! det är nått magiskt med förfesterna hemma hos dig. och extra kul blir det när du druttat på ända ;)

2010-09-09 @ 16:32:39
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Fralli

Grym kväll tjejer! ;)

2010-09-09 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0