BLIR SÅ JÄVLA ARG!

Fy för i satan jävlarns helvete! Fick precis höra att Jimmies syrra och hennes kille har haft inbrott. Dom hade rivit ut varenda låda och plockat på sig smycken och annat lättburet. Bland annat arvegods som bara inte går att ersätta.

Jag vill börja gråta för jag blir så förbannad. Hur FAAAAN kan man gå in i en annas människas lägenhet och ta sig rätten till dess grejor? Hur kan man göra något så vidrigt? Människor med total avsaknad för empati, hur skulle dom känna det om någon gick hem till deras syrra och hade snott alla hennes grejor, typ vigselringar och dophjärtan? Sno tvn eller stereon eller något annat som inte har affektionsvärde, eller sno INGET alls utan gå på bidrag som alla andra jävla losers som är för lata för att jobba!

Dessutom besudlas hela hemmet, det känns smutsigt, äckligt. Där man ska känna sig tryggast i hela världen, hemma, har blivit kränkt. Första reaktionen är att man vill flytta. Det tar tid att hitta tryggheten igen. Helt plötsligt känner man närvaron av något som aldrig varit där förut, en illvillig närvaro. Jag darrade fan på handen i två veckor när jag skulle låsa upp efter det att vi hade haft inbrott, och jag sover fortfarande helst inte själv där.

Och kom inte dragandes med att "sytemet tog inte sitt ansvar", "dom har hamnade snett tidigt", "dom kan inte hjälpa det", "dom gör det för att dom måste", "dom är fast i missbruk och vet inte vad dom gör"... FUCK THAT! En människa som inte längre kan skilja mellan rätt och fel kan man lika gärna låsa in.

JÄVLA SKITSTÖVLAR! HELVETESJÄVLASKITÄCKELMÄNNISKOR!

KARMA kommer ta er.  I nästa liv blir ni myggor som jag DÖDAR!

Kommentarer
Postat av: anna

HOROR! Man måste alltså ha bevakningskamera, dödshund och ilsken polack i hallen med hagelbössa? Jag införskaffar detta nu.

2010-09-28 @ 21:25:54
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0