Dags för mer skog!

Så var det fredag igen. Känns som att jag skriver så varje fredag. Har precis tryck några äggmackor och tittar på Doctors. Killen som leder det är en sån jävla lismare. Han är den "charmiga" killen. Man kräks ju lite. Men men, det är ju rätt intressant idag för det handlar om hur man ska göra för att leva längre. Inga överraskningar där, röra sig mer, stressa mindre, inte äta för mycket, äta mycket frukt och grönsaker vara mycket med familj och vänner.

Idag åker jag till Lovas land. Jag, Tove, Jenny och Lova ska ha en skön helg med svampplock och rödvin. Det blir bra det här.


Fina LOVA!

Kommentarer
Postat av: Tove af Stockholm

Jag är så peppad! Måste jobba i några timmar till men kommer göra mitt bästa för att smyga hem tidigare - det e ju fredag.

Mot Sherwoodskogen!

2010-09-10 @ 14:18:47
URL: http://tovesnonsens.blogspot.com
Postat av: malin

mm.. han i doctors ser så himla plastikopererad ut, typ silikon i käken.

ha det så skönt i friska luften!

2010-09-10 @ 14:54:11
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0