Fipplat en ny header

Jag gillar ju min gamla skarpt. Är mönstret från ett Josef Frank-tyg. Den mannen måtte ha doppat näsan i vinet eller tuggat flugsvamp. Wow vad han var bra! Men men, vad tycker ni? Den nya är ju lite blaffig kanske. Sen så vet jag att läsbarheten inte är den bästa på texten, borde vara högre konstrast. Men jag ville använda samma färg som jag har i bakgrunden av rubrikerna så jag knappade in den färgkoden i Ps också. Jag testar den ett tag. Jag kommer väl antagligen tröttna på den och gå tillbaka till min gamla ändå. Men allt har sin tid.

Jaja, i alla fall. Jag kom aldrig iväg till skolan. Var en sån där tuff typ som skiterIt. Nä, jag fick lite svartångest och gjorde en pakt med Malin att gå dit tidigt imorgon.

Nya tag imorgon, ey?

Kommentarer
Postat av: malin

äsch kontrast hit och dit, det är väl inte peter som är målgruppen.

jättefint tycker jag :)

2010-09-22 @ 22:43:41
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0