Hå hå ja ja

Det är fullt upp här i gamla Eskilstuna. Skolan börjar komma igång på riktigt. I måndags hade jag min roliga teaterlektion som jag har varje måndag. Vi brukar få börja lektionen med att säga hur vi känner oss just nu. Mina svar hittills har varit "mätt" och "utvilad". Många svar är "trött", "stressad"... Nåt i den stilen. Men sen så har vi dom som är "förvirrade", "sökande" och sånna grejor. MEN KOM IGEN!

Dom som är "förvrirrade" är också dom som verkligen tar i med ett riktigt tänkande ansiktsuttryck, snörper ihop munnen, tittar upp i taket och verkligen KÄNNER EFTER. BAH! Man vill bara säga åt dom att lugna ner sig. Sen så har vi dom som redan kallar sig för skåååådespelare och som mer än gärna håller ett irrelevant och lösryckt föredrag om när dom var med i någon Tolstojpjäs (på typ Hallstaviks KFUM teater) och spelade häst.

Men kul har vi och dom flesta i gruppen är helbra och trevliga människor. Tack och lov att jag har Malin där så man har någon att bearbeta saker med sen.


Idag har jag varit iväg och danstränat sen gick jag till skolan och vände. Alla datasalar luktade svett och var utan syre och dessutom var min favortiplats upptagen. Nya tag imorgon helt enkelt.

Nu ska jag göra ett pm om mitt kommande projekt i 3D-kursen. Jag ska göra en hamster! Förträffligt bra djur!



CIAO

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser framemot en snygg hamster här sen i framtiden :) Hur mår lilla Madelaine idag då, förvirrad med snörpen mun måntro? :D Kram

2010-09-15 @ 21:11:41
URL: http://johannahedqvist.blogspot.com
Postat av: malin

ja jag känner mig... snörp vemodig.

tänk va bra djur det finns och hamster är verkligen ett av dom.

2010-09-15 @ 23:06:48
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0