Himla bra helg

Den himla bra helgen började med ett himla bra "innan-maten-vindrickande" hemma hos mig och Jimmie. Sen gick jag och Natta och åt på Ramblas. Natta, som är halvspansk gav maten klart godkänt. Inte mycket kan klå hennes farmors kokkonst.


Natta gillade köksvanten. Hon och vanten fick en fin kontakt. Både Pär och jag ställde oss undrande till det hela.


Ja, hej hej!


Fönstertittar'n... Nä, rökar'n på balkongen bara. Moffe keeps it real.

Sen så kommer jag berätta om både lördagen och söndagen. Men jag måste göra det i bild, annars faller hela skiten. Modemet vi har här hemma i sthlm är så segt, tar tusen år att ladda upp bilder så jag får fixa i Etuna istället. Säger bara det att det kommer komma finfina bilder på en mycket blöt och lattjo fest och på en helt underbar tjockishund och fantastiska släktingar.

So long!

Kommentarer
Postat av: perry

Jaa det var fett nice. Snyggt med grillvanten! Hej hej /perry the perry

2010-09-29 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0