Inte så effektiv

FÖRST: Tillägg till gårdagens "Rödklädda troll", Lovas lag vann förstås om ni inte förstod det. Med typ 10 poäng, BOUJAKA!


Har haft en nästan fyra timmars träning med Malin och Mina nu på morgonen. Men rikigt fyra timmars träning bidde det inte. För det första lyckades jag snooza en timme utan att märka det så jag kom försent, för det andra var vi lite trötta och tyckte att de var mycket trevligt att prata lite om ditten och datten och för det tredje hade i alla fall jag och Malin brutal träningsvärk i ändalykten sen "Attacken" i måndags.

Ja, men vi var där, och dansade på lite granna i alla fall. Bättre med lite än inget. Dessutom körde vi en bra träning igår.


Förövrigt håller min tv på att klappa ihop för gott. Den stänger av och sätter på sig efter eget tycke. Ibland går det att få igång den igen, ibland inte. Tror i och för sig att den är ca 15 år gammal vilket är typ 158 år i tv-ålder.

NU, mot skolan och 3D Max. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: malin

fuskis där. kom hit och håll mig sällskap! jag vill också smita.

2010-09-22 @ 16:16:53
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0