Knusslan har vaknat

Som Malin sa "Hejja Madde! Du uthärdade!" Ja, det gjorde jag, inga Grudgebarn eller The Ring-mord inatt heller. Så vaknar man på morgonen och känner sig fånig för att man några timmar tidigare var helt rädd i exakt samma lägenhet, med exakt samma möbler, exakt samma ljud... Varför ska mörker gör allt läskigt för?

Människan har ju i och för sig varit rädd för mörkret i alla tider. Vargen och trollen kunde ta en om man inte aktade sig. Nu är det dataanimerade effekter som skrämmer upp oss. Voj voj...

Nu ska jag äta gröt med banan och vara glad sen ska jag gå och förtidsrösta på bibblan. Sen lite senare kommer Jimmie och hämtar upp mig så åker vi iväg för helgen.

Puss puss alla fina människor! Ha en härlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0