Korvkalas för Johan/Bibbireel


Bibbi hade bott hos mamma och pappa ett litet tag. Bibbi, jag och Jimmie fick skjuts hem till storasyster Therese och hennes Johan som hade fyllt 29år. Bibbi hade bara fått lite hemlängtan hos mormor och morfar.


Bibbi hade det bra i bilen. Men hon frågade rätt många gånger när vi skulle vara framme och om det var långt kvar.


Mitt älsklingshörn... Matte har du saknat mig?


Hon gillar mest att bli kramad och att man kliar henne på pannan.


Men det Bibbi älskar mest i hela världen är att få vara nära sin husse. Lilla rosa magen!




HURRA! HURRA! För min husse idag!

En av världens allra bästa hundar helt enkelt! Defininitivt den mest kelna! Sen så bor hon ju med alldeleles fantastiska, härliga, mysiga, människor så det blir väl så.

Bra söndag! Wienerkorv, vitt vin, smågodis, släkt- och hundmys. Bra söndag!

Kommentarer
Postat av: jimmie

gosigosigos med Bibbi!

2010-09-27 @ 22:17:42
Postat av: malin

åh herre gud vilken fantastisk jycke!

2010-09-28 @ 23:01:05
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

SÅN JÄVLA BRA KROPP! Om jag inte skulle vara gillian skulle jag vilja se ut som bibbi när jag sitter i tobbes knä. kanske efter förlossning? fast bara med två bröst, inte...åtta?

2010-09-30 @ 15:58:24
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0