Kräfthelg

Ja, jag fick i alla fall en kräftafton i år. Ute på Lisö hos Micke och Helena.


Våra eminenta värdar!


Dom hade ordnat med riktigt god frulle. Vi var ett gäng som åkte ut redan på fredagkvällen.


Knepig kalkon?


Vi hann gå ut på en stärkande promenad innan alla de andra skulle komma.


Mjukisklubben


Jag var bra sugen på att bada, men efter att ha doppat tårna ändrade jag mig, brrr!






Jag rockar pumpen! Råkade pumpa in några liter vatten i Christians näsa. Han får väl akta sig lite när jag pumpar på!


Så hörde vi något i fjärran... GLASSBILEN! Min sockergris var först på plats.




En till dig och en till dig och en till dig...


Vi hade tur med vädret


Dom har någon grej för trädgårsprydnader ute på Lisö... Kitchigt.


Utsikten från huset.


Ganska så makaber hög, eat me, var gott tackar som frågar.


MATDAGS!


Sen hoppar vi abrupt till dagen efter. Mys i solen.


Härligt att man är lika fascinerad över vatten och djur när man har blivit vuxen. En liten sketen gädda stal allas vår uppmärksamhet.


Jimmie lyckades inte fånga den. Men det var ju kul att bara ligga och plaska med håven lite också.


Det är så härligt att bara ligga på magen på en brygga i solen.


Man mår bra i själen efter en sån här helg.

Tack tack fina Micke och Helena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0