Morgonstund, som sagt

Härligt sensommarväder var det nu på morgonen. Jag, Anna och Arvid begav oss till hästarna i Vilsta. Ja, och så är det bra att hetspromenera lite på morgonen också nu så här efter tre månader av "jamen, det är ju sommar, klart jag ska ha - glass, öl, chips, vin, grillat, klyftpotatis, godis, mer öl, beranaise..."

En av hästarna ville äta Annas luva, det var interaktion på hög nivå. Arvid blev förbannad på ett gäng kaxiga glin (ja, GLIN) och tyckte att dagens ungdom borde veta hut. Dagens ungdom stal äpplen. När jag var liten och stal äpplen stal jag inte, jag pallade. Det fanns en charm. Jag är rätt trött på dagens ungdom efter en sommar på badet, tvi vale.


Arvid, en dag i juni.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skickar med iphone och det går inte fort:) hästarna var bra, barnen var dåliga. Skönt att du är tillbaka i stan, trots spoilerad tv-serieupplevelse;)

2010-09-02 @ 10:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0