Omlokalisering

Idag ska jag ta min lilla väska och åka tillbaka till Stockholm. Där ska jag sen packa ner ALLA mina grejor för det är dags för den årliga omlokaliseringen. Jag tar hem mitt liv till Stockholm tre månader under sommaren och sen ska hela livet tillbaka till Eskilstuna. Med livet menar jag det oändliga antalet prylar jag alltid tror mig behöva. Det blir en massa "BraOha" innan jag är klar.

Min älskade pappa har erbjudit sina tjänster som chaufför så jag behöver inte släpa två IKEAkassar och en och en annan resväska på tåget. Halleluja.

Det blir alltså mycket fram och tillbaka dom här närmaste dagarna. I helgen ska jag på kräftskiva ute på ett landställe, inte mitt, och kanske ta det sista doppet för i år. Man är väl ingen badkruka heller?



Pappa och jag


Kommentarer
Postat av: malin

åååh.. kräftor.

2010-09-02 @ 15:12:33
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Anna

man tycker om sin pappa!

2010-09-07 @ 22:58:25
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0