Rödklädda troll

Nä, jag pratar inte om hormonstinna, 14-åriga vänsterpartister, jag pratar om Lovas handbollsmotståndare i dagens match.

Jag har precis varit och sett min allra första handbollsmatch. Det var världens bästa Lova och hennes lag Västeråsarna som spelade mot något Eskilstunalag. Fanemej, Lova var grym! Men FY SATAN vad jag ville slå på dom där små trollen, dom puttad och drog i Lova konstant. Dom spelade så jävla jävla fult!

Som vanligt var domaren en domarjävel som inte såg eller blåste på alltför mycket. Why waste my breath? Jo, Lova håller på att få axeln vriden ur led en andra gång av det här laget för att dom har bestämt sig för att det är okej att dra i hennes tröja tills hon faller. Asså, hon typ släpade fram fyra små troll varje gång hon skulle ta sig någonstans. Sätt på er rullskridskor om ni nu är så lata!

Ah, några härliga studer kom. Lova fick tacklas tillbaka, och som hon gjorde det. Handbollen kan ju förtusan likställas med amerikansk fotboll eller taekwondo eller nått, blir jäkligt ruffigt ibland.

Lova, jag är stolt och förvånad över att du har alla tänder i behåll och att du inte har någon fraktur i skallen! DUKTIG!







Uj uj, känner mig väldigt väldigt stolt när jag läser det här. Det här är MIN kompis!


Kommentarer
Postat av: Lova

och jag känner mig väldigt stolt när jag läser det här över att du är min kompis!

2010-09-21 @ 23:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0