Skola, hallonpaj, attack

Hur har er helg varit? Min har varit förträfflig.

Måndag igen och med det menas teater på eftermiddagen. Idag hade vi "förtvivlad", "förvirrad" och "nere" bland känslorna i ringen. Ja, det låter ju kul det där. Själv var jag "andfådd". Sista minuten är ju min melodi. Kommer man inte prick kommer man för tidigt. Eller? Ja, förutom när det kommer till jobb förstås. Ett av de allra bästa sätten att visa att man är en bra arbetare är att alltid komma i tid.

Så var det läge för en liten fika med de vackra flickorna efter skolan. Hallonpaj pch te och livet lekte. Sen kom Anna med förslaget att vi skulle gå och provträna gratis på Gympozz, passet "Attacken" var ikväll. Jag var helt inne på att tokbanga. Har varit på det där passet en gång och om jag säger så här, inte riktigt min kopp te. Visst, man blir glad över träningsvärken i akterpartiet efteråt, men det är ju så mycket innan, innan det blir efteråt. I alla fall. Malin var på och Anna skulle gå, inte kan jag då banga? Fan, eller BRA. Bra träning är det, trots att jag maskade en hel del. Men särskilt kul vill jag inte påstå att det är. Medelålders människor som har rövar som persikor och som gör ooouuaa ooouuaaa (it's tha sound of tha police-ljudet ni vet). Nja... Borde kanske vara motiverande. Men, det biter inte riktigt på mig när jag har en antidag. Kanske om man börjar driva med hela situationen kan det bli kul. Vi testar det nästa gång.

Röd som en tomat knallade jag hem rätt så nöjd ändå. Anna är min Gillian. Man kommer inte undan. Nog är det bättre med lite träning än ingen alls.

Imorgon gäller datasalen och 3D studio Max och på eftermiddagen ska det dansas.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: malin

måste säga att folk var lite väl peppade. som nån galen svettningssekt, tom the only gay in the village körde hårt. fast skönt att röra på sig ordentligt, persikostjärt here we come!

2010-09-20 @ 23:29:56
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: anna

haha the only gay inte village! älskar att uttrycket satt sig, SÅ JÄVLA LIKT! snygg bloggförändring btw

2010-09-26 @ 15:55:29
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0