Torsdag = Helg

Så var torsdagen här och det innebär helg. Jag har inga lektioner på fredagar så torsdag blir fredag, fredag blir lördag, lördag blir lördag+ och söndag blir... söndag.

Den här torsdagen är jättejättebra för JIMMIE är här hos mig. Han är i och för sig lite för stor för min lägenhet. Han går in i taklampan hela tiden och slår i fötterna på mina 32 par skor. Hmpfh. Tja, jag får väl erkänna att min lamphöjd inte riktigt är mananpassad. Den är mer anpassad för flickor under 165cm. Dom flesta som kommer hem till mig är ju sånna så det brukar aldrig klagas på lamphöjden. Jimmie klagar inte han heller, han suckar mest. Sen på skofronten får han faktiskt bara stå ut.

Annars så har jag dansat tre dagar i sträck och det känns i min kropp. Ingen direkt molande träningsvärk utan mer en allmän matthet i hela kroppen. Jag vill bara gå i morgonrock och dricka te, kanske ta ett välgörande bad med eteriska oljor.

Det får bli en varm dusch, har ju inget badkar, men te har jag. Min man kanske till och med ställer upp på en back rub, han brukar inte vara svårövertalad.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har skämt bort mig med olika tesorter, chokladsmak och allt. men det smakar och luktar mer som shea body butter från bodyshop kom jag på nu...den jag gav till mamma för att den bara luktade för mycket, härsket, gammal solbadshud!

men det var ett gott initiativ i alla fall, och inte så mycket i påsen att man behöver skämmas om man inte dricker fler koppar...

2010-09-30 @ 23:09:12
URL: http://orangutangen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0