Så som det är

Det är snart natt och självklart sitter jag uppe. Statusen är vad den var för några veckor sedan: Sjukt mycket nu.

Det är många "snart" i mitt liv just nu känns det som... många snart att ta hand om.

Det närmsta målet är lördag. Då ska vi dansa på Tuna Park (för er som inte är bevandrade i Eskilstunas förort är Tuna Park en galleria/handelsplats, ungefär som Skärholmen eller Farsta centrum). Det ska bli kul. Sen på kvällen ska Anna och Roxy födelsedagsfiras. Dom ställer till med maskerad med tema "Dead celeb". Malin kom på den underbara idén att jag kan vara Anna Nicole. Fy fan, det kan ju bli jäkligt kul! Då får man vampa till sig rejält, med en liten tranny-touch.


Hon har ju haft sina up's and down's. En mångfacetterad tjej så att säga. Men, jag tänkte nog ändå köra på den glammiga Anna Nicole med röda läppar, ballongtuttar och röda press on-naglar. Hihi!


Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

snygg var hon! och du kommer bli förträfflig!

2011-04-21 @ 00:51:43
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0