Göra sommar!

Jag och Lova lånade bil och åkte till Hellas och gjorde sommar. Två dagars solmys blev det. Andra dagen fick vi med oss Tove också. Mycket bra! Jimmie var i det blå, bokstavligt talat. Han svettades i en liten plastkupa till plan medan vi svalkade oss i en precis lagom sval sjö...


Vårt camp. Både termos och kylväska var med. Klirr i vuxenpoängen!

 

Mmm kaffe... säger Madde

 

Mmm kaffe... säger Tove

 

Nakenchock!

 

Tar lite vattenmelon på det!

 

Tove är stark!

 

Lova solar och sover och har det bra.

 

Efter många härliga slöa timmar i solen med mina älskade flickor begav mig in till stan för att träffa fler älskade flickor, nämligen syster och mor. Tessan styrde grill och vin på Lilla Essingen. Vi badade och åt och hade det supermysigt. Jag fotade inget dock. Var för lat... Men jag fotade mig själv när jag knatade över Västerbron på väg mot Ramblas där jag skulle möta upp nästa gäng...

 

Sommarbro!

 

Dom här galningarna hade köpt in 17 tapas!

 

Gambas i vitlök.

 

Gambas i vitlök och chili. STÖRT gott! Min bästa!

 

Tapasarna var staplade på varandra och i varandra. Ja, då kör vi då! Fy tusan vad gott det var! Jag orkade inte äta så mycket där och då, dels för att jag hade magen full med potatissallad och kotlett och dels för att jag ville ha plats för Ramblas goda efterrätt, Flan. Men jag fick ta alla rester med mig hem. High score!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0