Gjort sådär igen...

Ja, skjutit upp allt som jag skulle ha gjort så att jag får göra allt i hetsfart på en sekund. Det blir inte mycket bloggande den här veckan skulle jag tro. Jag som har bilder på både middagar, kubb, premiärdopp och kattungar i kameran. Det får vänta.

Imorgon ska jag ha en redovisning jag inte alls är förberedd på (ovanligt), sen ska jag till Stockholm på min lillebrors utspring, sen ska jag tillbaka till Eskil för att dansa och träna inför fredag (vi ska uppträda på en klubb på Mose Backe, det ska egentligen vara hemligt, men jag tror inte att någon av mina 28 läsare skvallrar). Sen ska jag skriva ihop det skriftliga till min Storytellingkurs, kommer nog gå sådär, men jag ska fanemej försöka!

Torsdag sen, ska iväg till Stockholm igen för att göra en grej. Berättar om det sen när jag vet hur det gick. Secret... och så fyller Mamma år.

Fredag, sambadräkten och jag åker tåg till Stockholm igen. Uppträda som sagt, och så ska en annan skrivuppgift in.

Lördag, då blir det bröllop på Skansen, inte för mig utan för underbara Anna och hennes man. Dom ska gifta sig igen. Den här gången tänker jag vara brudtärna! Känner mig snuvad på första vigseln (men då kände jag faktiskt inte ens Anna). På kvällen sen ska jag fira att bästa Lova har tagit sin examen och är grym.

Söndag... då dör jag lite

Måndag, då börjar jag, Malin och Mina på en Sambakurs som hålls av en sambaprinsessa från Rio. Är sjukt pepp på det!

Som sagt, vi ses sen bloggen!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

fullsmockad vecka, fyfan, måste hitta vigselbeviset...:/

2011-06-08 @ 22:30:48
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0