Återigen, fredag

Hej hopp!

Vad har hänt idag då? Jag har suttit mig igenom ytterligare ett träligt seminarium om forskningsprocesser. Jag får ont i huvudet bara av att gå in i klassrummet numera. Sen fikade jag med Malin och fick i mig en chokladbiskvi och världen blev en bättre plats. Sen dansades den biskvin bort i ett riktigt maratondanspass. Ojoj, vi är så grymma. Jag älskar oss!

Ikväll ska jag på ett litet galej med Malin och Anna. I det sällskapet blir världen en ännu bättre plats. Den blir rosa och sprudlande, ungefär som den skumpan jag och Malin ska dela på.

Puss puss till alla som vill ha en puss eller två!


Kommentarer
Postat av: malin

pusspuss tack för igår

2011-03-19 @ 11:45:37
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0