Bor på fejjan

Ojoj, idag känns det som att jag har suttit på facebook hela dagen. Sen har jag mixat det lite med lunchmöte med danstjejorna, cross-shape och tvätt.

Jo, vi måste ligga i nu och marknasdföra den lilla gruppen. Facebook är ju en galet bra kanal! Vi vill JOBBA! Ragga jobb åt oss då! Vi har ett möte imorgon som känns lovande, vill inte säga för mycket. Sen så har vi en annan grej på gång som skulle vara så sjuuuuuuuuuuuuuuukt cool om den gick igenom. Ja, hemligheter. Men jag vill inte berätta och trissa upp era förhoppningar och sen kanske det spricker. Nej, inte ropa hej men HÅLL tummarna.

Min kamera är sjuk. Den fick åka till Elgigantens servicecenter. Så nu är jag utan i tre veckor... suck. Ska se vad min gamla mobiltelefon kan åstadkomma. Annars får jag sno bilder bäst jag kan, eller kanske sno Jimmies kamera. Hmm... Vi får se hur jag gör.

Ikväll provade jag att ungsbaka kycklingfilé i småbitar. Det gick utmärkt. I med dom i ett foliepaket i en form och sen in i ugnen på 200grader i ca 20. Enkelt, ingen disk och mumsigt saftigt. rekomenderar! Alltså, kyckling, skiva, krydda med det man gillar, i folie, en matsked vatten på, knöggla folie så det OMsluter, i form, in i ugnen.

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

Ja på torsdag ska vi lunchpumpa och sen kanske luncha på det?

2011-03-23 @ 02:16:25
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0