Eh hej!

Jo, det är så mycket som snurrar runt i huvudet nu. Jag är peppad, glad, nervös, taggad, ängslig, trött, virrig, förväntansfull, less, uppmärksam, ouppmärksam, sur, trevlig, proffsig, arg, rolig, och en massa annat på en och samma gång.

Idag har jag... varit på viktigt möte (PEPP), dansat (PEPP), pumpat (PEPP), lunchat (PEPP) och sjungit (PEPP). Nu är jag slut som människa, finns inget positivt kvar att ta av idag. Jag har fått allt och gett allt. Dags att ladda med sömn och börja om imorgon igen.

Så... bättre inlägg än så får ni inte.

Kommentarer
Postat av: malin

ja vissa dagar ger och tar mer än andra dagar. snacka om att det här var en sån dag. fast bara positivt :D

2011-03-24 @ 23:23:56
URL: http://malinmalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0