Jag är lycklig!

Jag har precis varit i danslokalen och testat dräkten för första gången. ÅH VILKEN UNDERBAR KÄNSLA! Det var helt fantastiskt att stå i sambadräkt igen tillsammans. Det såg så fiiiiiint ut! Vi blev riktigt emotionella, en sensationell känsla av att det var på riktigt och vi faktiskt har åstadkommit någonting alldeles otroligt bra på egen hand (byggt upp en dansgrupp från grunden, fixat lokal, styrt träning, gjort koreografier, sytt dräkter...) kom över oss, och som Malin sa: Om det inte hade varit för att man var så rädd om fjädrarna på huvudet hade vi förenats i en enda låååång gruppkram.

I helgen smäller det! Nu tusan blir det show!



Mitt andra liv... bla bla skola.... bla bla grupparbete... bla bla exjobb.... bla bla rester.... bla bla det tar vi sen!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

NI ÄR MINA IDOLER!!!!!!!!

2011-03-11 @ 12:59:12
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0