Metabolismen vill ha

Jag har blivit så sjukt beroende av mat. Mer än innan frågar ni er kanske? JAAA, mer än innan! Jag har kommit in i en svinbra rutin där jag äter typ varannan/var tredje timme. Men när jag missar ett mål väntar katastrofen, jag blir så sjukt trött! Det galna är att jag nästan inte blir hungrig, bara trött.

Som idag, hoppet mellan lunch och mellanmål blev alldeles för långt vilket resulterade i att jag hoppade över kvälles träning, tryckte banan, riskakor, ägg och bläbärssoppa på tre sekunder och sen däckade i sängen i 1½ timme. Knas.

Nu är det dags att fylla på den här lilla kroppen igen. Ska skala räkor och röra ihop någon trevlig pastasås.


Puss från den trötta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0