Om någon undrar

Ja, om ni undrar vad det egentligen är jag håller på med nu när jag har blivit en alldeles eminent dålig bloggare kan jag berätta att det är det här...

 

Jäääääävligt avancerat pyssel. Sen har jag den tyngsta kursen på länge i skolan. Om vi säger så här, jag kollade min facebook idag, för första gången sen i torsdags. Det säger ju ganska mycket!

I helgen har vi vårt första riktiga jobb med dansgruppen. Det är riktigt pirrigt. Min dräkt är nästan nästan klar. Jag har bara en liten grej att fixa kvar. Ni ska få se hela skapelsen nästa vecka.

I helgen gjorde jag en massa trevligt och så jobbade jag. Men det tar vi en annan gång. Nu är det dags för blåbärssoppa och riskakor!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

GRYMT! jävlans snyggt det blev

2011-03-09 @ 11:56:06
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: malin

superduperdunderfint! tack för bilderna förresten :)

2011-03-09 @ 16:14:21
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Superfin!

2011-03-09 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0