Photoshoot!

Igår hade vi som sagt en heldagsfotografering i Stockholm. Malins kompis Kajsa har just nu praktik hos en fotograf och vi fick husera och tummla runt i hans studio nästan precis som vi ville. DET VAR GRYMT!

Först måste man ju sminka sig lite. Glitter, lösögonfransar, eyeliner, ja hela rasket ska på!

 

Godis höll oss flytande, det låg påsar överallt!

 

Malin posar loss! BABE!

 

Jag står och väntar på min tur, posar lite jag med...

 

Efter lunch på Vurma var det dags för andra kläder än fjärdrar och pärlor.

 

Taru och jag!

 

Kajsa installerade ett svincoolt ljus med en stor mojänglampa som hängde och dinglade.

 

Min kamera kan ju inte fota skarp i det här ljuset, men det kunde Kajsas!

 

Helt plötsligt var klockan åtta och det var dags att plocka ihop.

 

Trötta men glada tjejor.

 

Tyvärr hade vi inte kollat hur tågen gick så vi missade det tåget som gick strax innan nio med 5 minuter. Nästa tåg gick först 22.50, suck, vi var så trötta. Det gjorde dock inte så jättemycket för nu hann vi gå till Max och få lite mat i magen, och framförallt, få prata av oss om dagen och om en himla massa annat mellan himmel och jord.

 

Tack för en undebart rolig dag Malin, Mina, Taru och BÄSTA KAJSA!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

fyfan vad snygga, jag vill ligga med er allihop!

2011-03-17 @ 13:46:30
URL: http://orangutangen.blogspot.com
Postat av: malin

tjoho! ska blir så kul att se slutresultaten sen. :D

2011-03-17 @ 18:34:14
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Jimmie

Wow, vilken fotoshuut!!

Spännande att se slutresultatet, tycker jag.

2011-03-18 @ 10:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0