Sover och sover

Jag glömmer rätt lätt bort att det faktiskt är en hel del jag skulle behöva fixa med nu innan sommaren. Jag bara sover, äter och tränar. Jag sover faktiskt för mycket och för lite på samma gång. Egentligen kan man väl säga att jag sover på fel timmar. Jag somnar sällan innan kl 2 vilket gör att jag sällan går upp innan kl 10. Jag borde ju somna vid kl 23 och vakna vid kl 7. Det är ju så kroppen vill ha det. Men, jag skulle inte veta vad jag skulle göra med all den där extra tiden. Med alla facit på hand inser jag ju att det är precis den tiden som skulle vara fantastisk att fixa med allt jag borde gjort för längesen.

Kanske imorgon.

Imorse när jag låg och snoozade i två timmar drömde jag att jag var någonstans i indonesien eller något liknande. Jag hade åkt dit själv för att volontärarbeta och vem möter jag inte på flygplatsen om inte självaste Madonna. Hon erbjöd mig att hjälpa henne i hennes arbete. Haha, var kom detta ifrån?

Nu ska jag äta ett ägg sen ska jag träna på träningsvärk.

SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0