Spring Pride, ojojoj

Åh vad jag har haft roligt! OJ OJ OJ! Springpride blev grymt! Det var så himla kul att uppträda! Tyvärr lämnade scenen en hel del att önska, men vad tusan, man är väl proffs och kör hårt ändå.

Responsen vi fick var fantastisk. Vi fick skriva autografer och alla ville fota sig med oss. Några små söta barn ville fotografera sig med just mig, jag kände mig som självaste Lady Di. Sen blev jag massfortograferad av en kinesisk affärsman medan hans lilla fru stod några meter bort med ett stort leende på läpparna. HAHA!

Utekvällen var grym också! Vi fick gå in gratis och kunde ta med oss några av våra närmsta vänner med på tåget. Sen blev det dans dans dans. Självklart kuppade vi scenen inne på stället och ställde till med show. Sen blev jag svettig och fick ont i fötterna. Jimmie var med och dansade loss han med, glitter i fejjan fick han också. Klart Jimmie också skulle vara lite fab. Nog för att kan alltid är fabolous.


SHOWTAJM!

Vi inspirerades av dragqueen-smink-tutorials på You Tube och skapade vår egen version.

 

Malin piffar lockarna.

 

Anna: fotograf, sminkös, coach, men framför allt, underbar vän!

 

 

På väg till scenen. Vi fick hålla i fjädrarna, jäklar vad det blåste.

 

Då kör vi!

 

 

Lady Gaga and the gang!

 

 

 

Tillbaka i logen (konferensrum i Stadshuset) efter att första nummret var avklarat.

 

Dags för vårt eget nummer!

 

 

 

 

Fanbild 1

 

Fanbild 2

 

Fanbild 3

 

Klart Jimmie ska få en fanbild han med.

 

Puss puss

 

Stolta Mammi ville givetvis också ha sig en bild med alla brudar.

 

Med Sean och Magnus

 

Ena riktiga spexare :)

 

 

 

Den här bilden är från QX

 

PARTYTAJM!

Anna, Malin och hela Malins härliga Ålandsliga

 

Roxy och jag studerar en ostring. Showhåret fick följa med ut i natten.

 

Fina Mina!

 

Nä men, jag sitter alltid så där naturligt i så korta shorts att det ser ut som att jag kör en Kalle Anka.

 

Ett glatt men något udda gäng. HAHA! PUSS!!!

 

Min vän. Kanske han heter Urban.

 

Lite Caprinia do Brazil slank minsann ner.

 

Älsklingen och jag på klubb.

 

Nu ere fest!

 

 

Posa med Christer.

 

 

 

En helt fantastisk kväll med helt fantastiska människor!

TACK ALLA!


Kommentarer
Postat av: malin

förbannat bra helg helt enkelt!

2011-05-30 @ 00:08:53
URL: http://malinmalej.blogg.se/
Postat av: Roxanne

BÄSTBÄSTBÄST! Fan vad ni är fina på scen!

2011-05-30 @ 11:08:21
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Orangutanna

det var topp 5 kvällen EVER i hela livet tror jag! <3 så stolt över er, ni är GRYMMAST!

2011-05-30 @ 14:25:59
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0