H2O, inget att leka med

Oh Mama Mia! Jag sitter här hemma nu och är heeeelt slut efter mitt vattengympass jag höll ikväll i Västertorpshallen. Ja, sen så blev det ett Crosstrainingpass på SATS också idag. Lova ramlade in här kvart i elva och förklarde för mig att jag skulle gå med henne på det. Jag, något nyvaken då jag unnade mig sovmorgon till halv elva, satte genast i mig en banan, riskakor och juice för att försöka bygga upp någon slags energidepå. Klart jag skulle med!
 
Unnade mig sovmorgon... om det inte är sol så att jag kan bada stannar jag hellre kvar sängen! Jag och Lova gick i och för sig och tog oss ett dopp på Reimers efter lunch. Jag badade, inte Lova, det var inte så kallt. Men det blev rätt kallt att ligga blöt och låtsas att det var sommarhärligt när all sol hade gått i moln.
 
En liten blöt fläck till tjej efter passet. Notera att jag har svettats PÅ axlarna.
Vilken färg har brandbilen?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0