Jahapp, så ska det tydligen vara höst

 
Ja i alla fall enligt gruppträningsscheman och sånt. Nu kommer jag hålla i en vattegympa på måndagmornar, två zumbapass på onsdagar och ett på söndagar. Jag är HELT oförberedd på att en ny termin ska börja. Måste på något magiskt sätt skaffa mig en massa nya koreografier. Kommer totalrippa från Zumba-DVDerna. Orkar inte göra själv. Men måste trolla ihop en ny uppvärmning. Kräks på min gamla. Jag har gjort den säkert hundra gånger. Ja, ni förstår ju. Jag går ju inte ens på samma gruppträningspass själv två veckor i rad för att jag blir uttråkad.
 
Well well, som man bäddar får man ligga. Jag är en infernalisk sistaminutenmänniska. Det måste skita sig ordentligt för mig någon gång för att jag ska ändra på mig. Än så länge har det gått bra. Hybris.
 
Idag ska jag till Forsgrenska och jobba lite. Skrapar ihop tider här och där medan jag funderar på vad jag ska bli när jag blir stor. Pengarna måste rulla in.
 
Känner mig fortfarande inte helt kry. Blir jättkonstig efter mina pass. Igår kändes det helt okej att hålla i vattengympan men efteråt kändes det som att jag hade sprungit ett beep-test. Gick inte riktigt att andas ordentligt. Skumt. Får sova och äta så att jag orkar kalasa och sjunga vackert på bröllop i helgen. Några kompisar till mig och Jimmie gifter sig. Blir nog en väldans baluns.
 
Nu, lunch!
 
Stark ja e va? Kan göra två chins från hängande själv nu:) Dukti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0