Ursäkta mig?!

När är det egentligen meningen att jag ska bli frisk? Jag har vilat i en vecka nu! Sa precis screw you till nässpraysordinationerna och gick över de rekomenderade 7 dagarna i följd. Så, nu kan jag andas igen. F**k the system!

Vill dansa, vill träna! Just nu missar jag ett superroligt instruktörskonvent och hela den här veckan har det varit sambaworkshops. Fifan! Längtar till gymmet, längtar efter att svetten rinner!

Sen skulle det vara roligt att vara frisk rent så där i allmänhet så att man kan hitta på kul saker med kul människor. Typ bada innan det ska bli jävla höst igen.

Jag är så glad.


Kommentarer
Postat av: anna

ELLER HUR! Friskpiller måste uppfinnas nU!

Svar: WORD! Fan, kan inte kommntera på din blogg för jag har inget googlekonto. Eller jag har ett och kommer inte ihåg lösen... errrm PUSS
Madelaine

2012-08-20 @ 00:32:19
URL: http://laufenbitte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0