Nej!

Vatten kan vara alldeles för läskigt.

Hade behövt Pappas lugnade röst bakom mig idag, borde be honom spela in ett allt-blir-bra-meddelande i min telefon som jag kan bära med mig jämt. Ibland får jag liksom lite klaustro. Det har hänt när jag måste dyka utan luft och det har hänt i en trång gravplundrargång i Egypten. Pappa var med den senare av gångerna och då gick allt bra. Idag gick inte allt bra.

Helt ologisk rädsla. Idag skulle jag dyka ett 5 meters dyk igen. Jag har ju gjort det förr, helt utan problem, ångest eller tårar. Idag kunde jag inte ens doppa huvudet utan att känna hur pulsen studsade upp. Vad säger du om det psykologen? En förklaring önskas tack!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

usch lilla du! dumma bassängen!

2012-01-12 @ 22:02:38
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0