Nytt år igen!

Nyår firades i skogen med "Ring klocka ring", Asti och en sprakande brasa. Det var supermysigt! Det enda som inte var så mysigt var att vi åkte av vägen lite grann tack vare den fina snömodd som envist skulle lägga sig på söndagen. Som tur var fick vi hjälp av snälla grannar som med sin bil drog upp oss ur diket. Äventyr!

Jag känner mig väldigt peppad på 2012. Ska detta kanske bli året då jag slutar skjuta upp saker och ting? Nä, antagligen inte. Jag hyser en stark hatkärlek till mig långa startsträcka. Men en massa nya projekt ska startas och gamla projekt ska utvecklas!

Just nu äter jag smörgås med salami och dricker havremjölk till lunch. Så långt sträckte sig matlagningsambitionen just nu. Får rycka upp mig till ikväll. Jag pluggar Zumba idag. På lördag ska jag hålla i mitt första riktiga Zumba-pass (ja inte, hej hopp jag gick utbildningen igår och hoppar in och improviserar i 45min som min första-första gång). Det blir mer nervöst nu när det finns rätt och fel i mitt huvud. Som tur är finns det inget rätt och fel för de som är på passet, yes high score!

Det är så äckligt väder ute, och jag MÅSTE ta mig till jobbet för att skriva på avtal och timrapport, annars blir det inga pengar i Januari och det GÅR ju inte!

Tar mig i kragen och gört!

Sol i sinne! En glad tjej checkar ut!


Kommentarer
Postat av: Orangutanna

blogga mera! puss

2012-01-02 @ 18:00:57
URL: http://orangutangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0