Pang!

Ja, pang sa det och så var det en ny vecka! Jag hade fullt upp förra veckan! Tre zumbapass, massa jobb, tre stängningar bland annat, och så försöka umgås med släkt och vänner därimellan. Jo, ibland lägger man bara in högsta växeln.


Så här såg det ut i torsdags...

Kör lite härlig 80-tals feeling till mina Zumba-bilder.

 

 

Hej vare går! Självklart sjunger jag med!

 

 

Tack Christer för att du var uppe och fotade mig!


Jag är helt frälst på att köra pass. Det är så jäkla kul. Frågan är bara om det är lika kul att köra typ core eller nåt likande. Kanske måste utbilda mig och testa... :)

Igår var jag i skolan och vi fick våra roller till musikalen ÄR. Jag ska spela "Olive", en kvinna med väldigt mycket tvångstankar men som ändå har ett avväpnande sätt gentemot sin omgivning. Hon är lite som ett dampigt barn. Sen så pratar hon i 180, hmm, kan känna igen mig där. Jag pratar också gärna väldigt mycket och väldigt fort. Blir spännande det här. Ska iväg på sångrep nu strax. Men först ska jag gå igenom lite inför Zumban imorgon i Gubbängen och städa lite.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0