Styra upp!

Ja, nu börjar det väl ändå bli dags för det. Styra upp min ekonomiska situation, styra upp skolan, styra upp dansen, styra upp planer som ligger i träda, styra upp nya lyan, styra upp det där körkortet...

Det kommer alltid en sån här punkt i början av varje år för mig. Jag blir så trött på mina egna vanor och rutiner och blir galen. Helst vill jag fly iväg på något äventyr. Men det hjälper ju inte! Jag måste komma igång igen, komma upp i tempo, göra mycket! Fan, förr kunde jag jobba 16h på dygn och ändå hinna med att träna, rita, sova, sjunga, dansa, festa, umgås, äta, mysa, slappa... Vad hände. Jag vill känna mig viktig. Som att det faktiskt spelar någon roll om jag går upp på morgonen eller inte. Just nu känner jag mig inte särskilt viktig.

Get important!

Ta tag i "att-göra-listan"!

Kommentarer
Postat av: Orangutanna

Mig får du ALLTID vara liten med!

2012-01-12 @ 22:04:06
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0