Fredag, så.

Halloj! För en vecka sen dansade en annan loss på ett rep på Stadion. Ikväll blir det andra takter. Tänkte bjuda på lite middag här hemma. Kanske dricka lite Törlys och så. Imorgon blir det jobba jobba och sen dansa dansa på kvällen. Jag och Malin ska skaka loss på en fest på Ljunglöfska Slottet i Bromma. Det blir nog himla lattjo.

Kommer ni ihåg att jag skulle fixa nytt pass? Mm. Det blev inte vackert, fick potatisnäsa och blev utan haka. Jorå. Dom har ändrat bildinställningarna sen sist. Fan, förra passet såg jag fan het ut på. Inte för att det spelar någon roll. Vem tusan värderar ens passbild annat än en själv? Ja, nu har jag ett i alla fall. Fick gå två dagar utan leg. Jimmie fick köpa ut åt mig. Jag kände mig så ung igen.

Hurrni! På måndag fyller jag år. Det blir kul!

Nämen, om man skulle ta och svida om från hemmamys till och piffig Hornstullspingla då. Och sätta igång potäterna...

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0