Dags att avsluta kärleksaffären

 
Ikväll kommer avslutet Edward. Vi har haft vår romans i 4 år. Det var du och jag och lilla lägenheten i Eskilstuna. Jag flög fram över sidorna och dök sedan in i filmerna. Jag fick översätta ett och annat ord, bland annat "brooding" användes frekvent.
 
Ikväll är det dags för att se sista delen och jag höjer mitt glas och tackar för allt. Jag kanske dyker tillbaka någon gång. Högst troligt. När jag känner för att bli 16 år och förälskad i en vampyr igen.
 
Men idag är jag 27år (och kär i en halvgrek istället) och ska njuta av Breaking Dawn 2.2 och vara TEAM EDWARD fullt ut.
 
SÅ JÄVLA PEPPAD!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

TEAMJACOB!

2012-11-16 @ 18:59:05
Postat av: Mamma Dessi

Stackars Edward

2012-11-17 @ 12:51:51
Postat av: Anna

photoshop eller något att BERÄTTA?

2012-11-19 @ 21:37:23
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0