För ett tag sen men ändå...

Tänkte visa bilder från det där bröllopet jag var på i September.
 
 
Vädret var kanske inte det roligaste men det regnade inte och kyrkan var fin.
 
Det ser ut som att dom disskuterar vem dom ska fimpa..
 
Christian och jag och benposen.
 
Alla stiliga vännerna var först på plats.
 
Något nervös brudgum... hihi
 
Min sexiga karl, jag och benposen!
 
Alla kompezarna och benposen.
 
Nu gifter dom sig! Satt och var nervös för att jag skulle sjunga så jag hörde inte så mycket mer än "tager du tager du" och lite "HAMANANANANA KRISTUS HAMANANANA".
 
Puss puss
 
Fifan vad vi ska kasta!
 
Och sockerhjärtanen regnade!
 
Någon gav visst David ansvaret över vigselbeviset. Det var ju inte så jävla smart.
 
Barn, Bestman, Brudtärnor och Marsalk. Barnet måste jobba på sina fotoskills. Skärp dig! Sträck på dig åtminstone.
 
Snygga syskon dom dära. Dios mio.
 
Klart vi ska ha en fin bild vi med. Här benposar Jimmie.
 
Min übervackra svägerska med sin maffiabror med vänner.
 
Pretty pretty.
 
Många sånna hära bilder tas på ett bröllop.
 
Ambitiös dukning och dekorering.
 
Så anlände brudparet. HURRA!
 
Bruden minglar lite efter middagen.
 
Solen tittade fram lagom till att festen skulle kickas igång. Då kan man passa på att dricka lite skumpa och andas "ren" luft på verandan.
 
Världens bästa Simon börjar komma i stämning.
 
Jorå, det går bra nu.
 
Det unga festfolket (och benposen).
 
Sa någon tårta?
 
Dans. Nu blev jag rörd.
 
DANS. Nu blev jag svettig.
 
DAAAAAANS! Sen får ni inte se resten av bilderna... Men många slipsar i pannan och bara bringor.
 
Sen kom partybussen och körde oss till nästa destination. Vem körde bussen? Jo det gjorde prästen, hahah. Fo real! Han extraknäckte som busschaffis.
 
På bussen fanns det ingen musik, men det ordande vi själva. Hjulen på bussen går runt runt runt...
 
Sen fotade jag inget på efterfesten... Men vi åt mat och drack lite god dricka. Jag hade tänkt ta årets sista dopp men det var fördjävla kallt. Hujedamej. Så då kom nästa dag...
 
 
Gomorron i det lilla huset! Hade ni roligt igår? Ja, absolut! Med huvudvärk och några skrubbsår som påminnelse.
 
Fantastiskt roligt bröllop! WOOP WOOP!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

gud vad fin du var! med munk och spiror<3

2012-11-07 @ 21:12:49
URL: http://gotaren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Herregud vad fina bilder!! Och såklart benpose :P!!!
Minoliitaa

2013-01-13 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0