Ibland så...

...känner man sig bara lite blå.
 
Då kan man roa sig med Photo Booth en stund, titta på fantasy och dricka lite te. Ingen superpeppdag idag tyvärr. Men jag deppar inte ner på facebook utan jag gör det här istället. Förstår mig inte på folk som skriver "dålig dag idag" på fejan och sen inget mer. De får en massa "Åh, vad har hänt?" och "Gumman... jobbigt (för det är mestadels kvinnor som sysslar med detta)" osv. men aldrig att de skriver ut vad det jobbiga är. Har de missat bussen? Är mjölken slut? Har SD gjort något dumt igen? Nä, inget svar får man.
 
Vad är mitt problem då, frågar ni er kanske? Har jag något svar på tal nu när jag sitter här och kritiserar andra? Nej, inte direkt. Dagen började bra med en mysig frukost på Copa, följt av en trevlig lunch med Babelmat. Men sen ville jag bara dra täcket över huvudet och checka ut för idag och checka in imorgon igen. Antar att jag inte är ensam om sånna här känslor. Mycket nu brukar man kanske säga...
 
Screw today och välkommen måndag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0