Lite mer vuxen

 
Här ser ni en himla glad tjej! Varför då undrar ni kanske? Jag brukar ju vara en glad prick i största allmänhet men just nu är jag extra glad för att jag har fått ett nytt jobb! Ett riktigt vuxenjobb på kontor med gott kaffe och snygga datorer. Har väl hunnit berätta för de flesta jag känner redan, men nu basunerar jag ut det här också.
 
Vilka julklappar hurrnini! Jag blir moster och jag får ett nytt jobb! Mama mia!
 
Jag har varit på nya jobbet lite på halvtid nu för att jag fortfarande är lite sjukskriven. Alla har varit hur bra som helst där. Välkomnande, omhändertagande och roliga. Det känns verkligen jättebra! Woop Woop för dem och för mig!
 

På med brillorna så kör vi!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

HEJA DU!!!!! <3

2012-11-21 @ 16:24:42
URL: http://gotaren.blogspot.com
Postat av: Johanna Hedqvist

Grattis vad kul! Och skönt att du mår lite bättre :) Kramar

2012-11-21 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0