Stajlat och domedagstankar

Vi har piffat i hyllan idag. Nu börjar det ju bli ordning på torpet!
 
Vi har precis kommit hem från mami och papi. Vi var där på söndagsmiddag. Mamma pappa bror syster fästman och fästman. Tessan är så himla stor nu! I veckan blir jag moster! Ihhh! Hoppas, kanske bebisen blir sen. Men vet ju aldrig. Det är ju inte alla bebisar som kommer på dagen på två timmar som en annan :)
 
Idag såg jag och Jimmie filmen "Seeking a friend for the end of the World". Jorden kommer gå under. Det är ett faktum. Nästan alla blev giriga hulliganer som började plundra. Om jorden skulle gå under så hoppas jag att folk skulle bli mer hippies. Givmilda, dela med sig, allt till alla. Jag hoppas att om man hade en riktigt fet vinkällare skulle man bjuda in alla vänner, hobos och annat löst folk i trakten och dricka upp det. Känns liksom trevligare. Om man har tre veckor kvar att leva, kan man inte då försöka se till så att alla är mätta och lite lagom salongsberusade (om de vill förstås)? Ja, liksom trevligare.
 
Jag ska försöka komma ihåg det om dagen skulle komma när en dödlig asteroid närmar sig jorden.
 
Flower power Peace
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

ÄLSKAR den filmen!

2012-11-19 @ 21:30:05
URL: http://gotaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0