Lägesrapport

För den som vill veta mera om min lungemboli. Kära hjärtanes, blir rädd ibland, så jäkla skumt att det sitter något och kloggar igen i lungan... Hmmm.

Jag har fått sova inatt! Kan inte ligga ner för då får jag fördjävla ont men jag halvsitter och sover och inatt fick jag göra det hela natten utan att vakna och ha ont. Jag vaknade, men hade inte ont. Yay! Var på sjukan och tog prover idag, mitt waranvärde låg perfekt, man ska ligga mellan 2 och 3 och jag hade 2,5. Jorå, en annan. Vi får väl se hur det ligger nästa vecka då jag ska tillbaka och kolla igen. Hade också med mig en checklista på frågor jag jämt glömmer att ställa när jag är där, så nu vet jag mer också.

Jag och Jimmie har varit och fikat hos mamma och pappa idag och gosat med katterna. Sen åkte vi och handlade mat. Sen blev jag trött... Ja, det var mer än tillräckligt med action för idag. Tur att man får låna bil:)

Kvällen forsatte nyss med ett supermysigt samtal från bästa Malin. Nu är vi uppdaterade båda två. Fan att vardagen bara snurrar på och att man inte hinner träffa sina bästa så ofta som man vill.

Avslutar med en bild på mitt bling, min waranbricka, den kommer hänga med ett halvår nu. Worki'n it!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ska banne mig se till att få till den där fikan nu snart. Krya på dig så mycket nu lilla vän. Puss!

2012-10-16 @ 13:53:22
URL: http://malinmalej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0